Dieseldyret Suzuki Samurai Santana SJ419

ARB luftsperrer forran og bak
6,5:1 transferekasse
snorkel
2″ hevefjærer fra Trailmaster

XUD9 SD 63 PS (62 hp/46 kW) Diesel turbo catalyst Suzuki Samurai
Motor Peugeot XUD 1.905cc TD
Indirekte injeksjon.
Boring / slaglengde: 83 x 88mm.
Power: 62HP@4.300rpm.
Dreiemoment: 11.8Kgm.2500rpm.
Topp hastighet: 130km/h.
0-100km/h: 20.4 Sek

SJ Samurai SJ (VSE) 419TD (XUD) Samurai SJ SJ (VSE) 419TD (XUD)

Diameter og Slaglengde
83×88
Cylindervolum 1.905 cm3
Kompresjon 21,5:1
Kompresjon ved varm motor:
Max 30 Kg/cm2
Min 25 Kg/cm2
Maksimal forskjell: 5 Kg/cm2
Motorkraft: 46 Kw (@4.300 rpm)
Maksimalt dreiemoment: 114 Nm (@ 2500 rpm)
Maks turtall: 4.600 rpm

Transmisjon og overføring
Type Manuell
1. Første 3.652
2. Andre 1.947
3. Tredje 1.432
4. Fjerde 1.000
5. Femte 0.864
revers 3.466

Transferekasse:
Høy 1.409
Lav 2.268

Differensialer 3.416

Mer data kommer….

3 Replies to “Dieseldyret Suzuki Samurai Santana SJ419”

  1. Hej! Så fin hjemmeside :-). Og fine biler. Sikkert en sjov hobby! Vi ses. Hils alle. MVH Kurt.

  2. Hehe, du er den eneste jeg kjenner som vet noe om, og bryr seg om, alle målbare data i en standardmotor. Bra det, noen må kunne indremedisin også, mens vi andre tar oss av plastikkoperasjoner og sminke. 🙂
    PS: Vi ses snart!

  3. Det er viktig å vite hvor en skal feilsøke, i hvertfall hvilken retning vi skal begynne i 🙂
    Ja, det er ikke lenge igjen nå…. & counting down….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.