Dieseldyret Suzuki Samurai Santana SJ419

ARB luftsperrer forran og bak
6,5:1 transferekasse
snorkel
2″ hevefjærer fra Trailmaster

XUD9 SD 63 PS (62 hp/46 kW) Diesel turbo catalyst Suzuki Samurai
Motor Peugeot XUD 1.905cc TD
Indirekte injeksjon.
Boring / slaglengde: 83 x 88mm.
Power: 62HP@4.300rpm.
Dreiemoment: 11.8Kgm.2500rpm.
Topp hastighet: 130km/h.
0-100km/h: 20.4 Sek

SJ Samurai SJ (VSE) 419TD (XUD) Samurai SJ SJ (VSE) 419TD (XUD)

Diameter og Slaglengde
83×88
Cylindervolum 1.905 cm3
Kompresjon 21,5:1
Kompresjon ved varm motor:
Max 30 Kg/cm2
Min 25 Kg/cm2
Maksimal forskjell: 5 Kg/cm2
Motorkraft: 46 Kw (@4.300 rpm)
Maksimalt dreiemoment: 114 Nm (@ 2500 rpm)
Maks turtall: 4.600 rpm

Transmisjon og overføring
Type Manuell
1. Første 3.652
2. Andre 1.947
3. Tredje 1.432
4. Fjerde 1.000
5. Femte 0.864
revers 3.466

Transferekasse:
Høy 1.409
Lav 2.268

Differensialer 3.416

Mer data kommer….

3 Replies to “Dieseldyret Suzuki Samurai Santana SJ419”

  1. Hehe, du er den eneste jeg kjenner som vet noe om, og bryr seg om, alle målbare data i en standardmotor. Bra det, noen må kunne indremedisin også, mens vi andre tar oss av plastikkoperasjoner og sminke. 🙂
    PS: Vi ses snart!

  2. Det er viktig å vite hvor en skal feilsøke, i hvertfall hvilken retning vi skal begynne i 🙂
    Ja, det er ikke lenge igjen nå…. & counting down….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.